NSTP raih anugerah gangsa iklan digital

Wednesday, November 1, 2017

NSTP raih anugerah gangsa iklan digital

NSTP raih anugerah gangsa iklan digital
[1945900]

KUALA LUMPUR: The New Straits Times Press (Malaysia) Berhad (NSTP) untuk kategori Kempen Pengiklanan Digital Terbaik di Anugerah Media Digital Asia 2017 di Singapura hari ini.

Anugerah itu dimenangi melalui pelancaran kempen Honda City BMCC yang berlangsung di Kuala Lumpur pada bulan Mac. ]

Kempen itu melibatkan tiga akhbar di bawah NSTP iaitu Metro, BH dan New Straits Times dengan iklan dalam talian dan dalam talian termasuk 360 ° video dengan Metro Daily, siaran langsung di media sosial dan

Pengurus Pengiklanan NSTP Wong Yoke Kiow mewakili syarikat yang memenangi anugerah yang disampaikan oleh Google News dan Pejabat Berita Asia Pasifik Kate Beddoe

Abdul Jalil berkata syarikat itu dikelilingi oleh kemenangan terbukti antara yang terbaik di Asia.

Juga, Ketua Pegawai Eksekutif NSTP, Datuk Abdul Jalil Hamid

"Kami tidak sabar-sabar untuk bekerja dengan Honda dan pengiklan lain untuk membuat kempen yang lebih memenangi dan diiktiraf di peringkat antarabangsa pada masa akan datang, "katanya.

Pengiklanan dan Promosi Honda Malaysia Sdn Bhd, Aira Azalea Amran, mengatakan bahawa kempen itu adalah jenis iklan baru untuk mereka.

Beliau berkata penggunaan media digital dan digital yang lebih interaktif juga membantu menarik perhatian orang ramai.

"Ia juga membantu membuka pasaran baru untuk Honda City di Malaysia dan jualan untuk City sangat menggalakkan," katanya.

ia & Mr Peanut x CE2017 & # 39; dari Next Mobile Limited di Hong Kong memenangi emas semasa berkempen & # 39; Anatomi kanser oleh Singapore Press Holdings Ltd di Singapura memperoleh perak.

Anugerah Digital Media Asia 2017 diadakan bersempena Persidangan Media Digital Asia 2017 yang dianjurkan oleh World Press dan Persatuan Penerbit Berita (WAN-IFRA) yang berlangsung dari hari Khamis hingga Khamis.



sumber: bharian

0 comments:

Post a Comment