Isa pilih lambang kerusi sebab...

Saturday, September 29, 2018

Isa pilih lambang kerusi sebab...



“Saya mahu pastikan menang terlebih dahulu sebelum pikir nak sertai parti mana,” kata Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad.

Calon Bebas Pilihan Raya Kecil (PRK) Port Dickson itu berkata, tumpuannya kini adalah untuk hadapi pilihan raya terlebih dahulu.

"Saya belum fikir lagi soal hala tuju, yang penting menang PRK ini dulu.

"Bila dah menang baru boleh cakap soal parti" katanya ketika sidang media sebelum ceramah di Kampung Bagan Pinang, hari ini.

Isa berkata, soal calon luar, beliau hairan kenapa mereka bertanding PRK ini.

"Anwar pun, kenapa dia pilih Port Dickson? Tapi saya masuk bertanding sebab UMNO tak bertanding," katanya.

Namun katanya, beliau mahu calon berkempen secara bersih dan tidak menyerang peribadi.

"Saya tidak ada isu pun, SPRM pun tak ada kes.

"Tetapi kalau mereka sentuh saya, maka sya juga boleh buat begitu kerana mereka juga ada isu," katanya.

Ketika ditanya lambang kerusi yang dipilihnya ada penamaan calon hari ini, sambil berseloroh Isa berkata, yang direbut adalah kerusi, jadi beliau pilih lambang Kerusi.



sumber: hmetro

0 comments:

Post a Comment