Terima kasih Datuk Mufti

Tuesday, February 27, 2018

Terima kasih Datuk Mufti


Menurut Lofa, dia dengan rasa rendah diri menerima segala nasihat dan teguran yang diberikan oleh agamawan itu dengan hati terbuka.

"Saya anggap ia satu teguran dan nasihat yang mendamaikan dari seorang pakar kepada saya. Saya sangat menghargainya.

"Saya dan team NH mengambil berat setiap nasihat dan cadangan yang diutarakan oleh pihak Datuk Dr Zulkifli Mohamad al-Bakri itu," katanya.

Menurut Lofa, sebagai insan biasa, dia juga akan berusaha untuk memperbetulkan setiap kekusutan dan kekeliruan dengan cara terbaik dalam meneruskan kerjaya sebagai ahli perniagaan dan sekaligus personaliti dalam bidang hiburan.

"Saya juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pihak yang sudi meluangkan masa, memberikan kritikan dan cadangan dalam keadaan saya berhadapan dengan situasi tidak diduga sebegini.

"Setiap sokongan, teguran dan cadangan anda, saya hargai dan hanya ucapan terima kasih mampu saya hulurkan," katanya.

Majlis pelancaran koleksi tudung terbaru NH iaitu #BeLofa pada Isnin lalu mendapat kritikan hebat masyarakat apabila ia berlangsung di sebuah pusat hiburan di Kuala Lumpur.

Neelofa menjadi kecaman teruk sebahagian masyarakat yang menganggap selebriti itu kurang sensitif apabila melancarkan tudung versi terbaharu NH itu di lokasi yang tidak bersesuaian. - UTUSAN ONLINE



sumber: utusan

0 comments:

Post a Comment