Wanita Muda Dakwa Lahirkan Anak Pelakon Popular

Tuesday, November 14, 2017

Wanita Muda Dakwa Lahirkan Anak Pelakon Popular

Wanita Muda Dakwa Lahirkan Anak Pelakon Popular

"Kami pertama kali bertemu melalui aplikasi Bigo dan dia menjemput saya untuk bertemu dan makan malam bersama. Pada masa itu dia merancang kami untuk tidur bersama di Port Dickson dan apabila saya berada di negeri yang subur, "katanya kepada mStar Online [1945907].

Para pelaku prihatin untuk menyingkirkan diri sehingga gadis itu menyadari dia hamil tiga bulan. Percubaan untuk menghubungi pelakon dalam pelbagai cara juga gagal.

"Saya tidak mahu memperluaskan cerita kepada orang lain, saya hanya mahu dia datang bertemu dan membuat DNA (deoksiribonukleik ujian asid) yang sama di sana Bayi ini adalah anaknya atau tidak, "tambahnya.

Gadis itu juga mengatakan bahawa dia tidak memberitahu cerita jika pelakon itu tidak mahu bertanggungjawab terhadap penjagaan bayi tetapi meminta pelakon untuk membayar pemeriksaan ginekologi di hospital swasta selama 9 bulan sebelum ini.

"Saya akan menjaga kanak-kanak ini walaupun dalam keadaan sukar saya. Saya bersyukur kerana bapa saya dapat menerima saya dan bayi ini dengan baik. Jadi sekarang saya menyimpan rahsia siapa bapa kepada bayi ini, biarkan saya sahaja yang tahu, "tambahnya lagi. [1945909]

[194590]

sumber: rotikaya

0 comments:

Post a Comment