Merayu jangan dibunuh

Wednesday, November 15, 2017

Merayu jangan dibunuh

Merayu jangan dibunuh

CITY BHARU: "Saya berulang kali bertanya kepadanya (curiga) untuk tidak membunuh saya."

Dikatakan bahawa Kha Xing Rhuu, saksi pembunuhan tiga anggota di Happy Garden, Jalan Wakaf Mek Zainab, malam tadi

15, abangnya, Kha Zee Hanz, 13, pulang dari sekolah kira-kira jam 2 petang dan suspek juga pulang ke rumah dan memerintahkan Zee Hanz memfailkan van yang diletakkan di luar rumah ketika dia masuk ke rumah.

"Sekali di dalam rumah saya, saya sangat terkejut melihat ayah saya berbaring di depan dan darah, dan kemudian saya menghubungi rakan melalui telefon.

"Semasa bercakap di telefon, saya melihat suspek dipukul dan ditemui semula dengan Zee Hanz di dalam van dan sebaik sahaja suspek melihat saya menggunakan telefon, dia terus membahayakan saya," katanya ketika ditemui di Hospital Wanita Zainab II (HRPZII) (19459004)

Suspek kemudian melarikan diri [selepaskejadiandiamenyedaribahawaadiknyaKhaXingShyen8beradadirumahdanbersembunyidibawahkerusi

Xing Rhuu di kepala dan lebam di bahu kanannya dibenarkan berangkat untuk pengebumian tiga ahli itu Keluarga itu akan diadakan di Kampung Balai, Bachok, esok.

Polis sedang memburu didakwa Sh Sh

Kematian mangsa yang dikenal pasti sebagai Eng Ni dan isterinya, Chua Joo Seok, Zee Hanz.

Xing Rhuu mengatakan bahawa dia tidak mengesyaki suspek telah melakukan pembunuhan kerana hubungannya dengan keluarganya sangat rapat dan telah bekerja dengan bapanya selama lebih dari tiga tahun.

"Saya tidak tahu motifnya membunuh keluarga saya kerana tidak ada masalah pada masa lalu dan dia dianggap ahli keluarga."



sumber: bharian

0 comments:

Post a Comment