Keluar ikut pintu kecemasan, hanya mampu mengucap

Monday, October 23, 2017

Keluar ikut pintu kecemasan, hanya mampu mengucap

Keluar ikut pintu kecemasan, hanya mampu mengucap

SINGLE JAYA- "Saya hanya boleh mengatakannya", ini adalah kisah mangsa yang terlibat dalam kemalangan yang melibatkan dua bas dan van di Kilometer 147.0 Lebuhraya Utara Selatan ) utara, pagi ini.

Norshakirah Ishak, 40, tidak dapat mengekang dirinya semasa menceritakan kejadian itu.

"Saya tertidur ketika saya mendengar suara keras, saya tidak mempunyai masa untuk berbuat apa-apa, hanya untuk mengatakannya. [1945992]

" Tidak sengaja saya keluar dari pintu kebimbangan, "

Mangsa mangsa dan pegawai media mengisi halaman Unit Forensik Hospital Seberang Jaya

Beliau memberitahu wartawan ini ketika ditemui di rumah Hospital Seberang Jaya, hari ini

[1945909] [1945909]
[1945909]
Artikel berkaitan Anda harus membaca: [1945909]
  • ]
www.sinarharian.com.my tidak bertanggungjawab terhadap pendapat dan pendapat yang dinyatakan melalui laman sosial ini. Ini pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak mencerminkan pandangan dan kedudukan kami.


sumber: sinarharian

0 comments:

Post a Comment