Kamal Adli Tidak Akan Putus Asa Pujuk Emma

Sunday, October 29, 2017

Kamal Adli Tidak Akan Putus Asa Pujuk Emma

Kamal Adli Tidak Akan Putus Asa Pujuk Emma

Bagi mereka yang mengambil perkembangan hubungan Kamal Adli dan Emma Maembong pasti tahu Kamal baru saja mengakui mereka telah dibuat semula tetapi Emma hanya mendakwa bahawa Kamal hanya seorang kawan. Ini membuat ramai orang berfikir bahawa Kamal 'terlalu banyak' Cinta Emma kelihatan sangat bagus.

READ : "Kami Baik Baik Tetapi Emma Masih Berjalan"

[1945909]
[1945904] Saya sanggup berbuat apa-apa untuk Emma Saya cuba memujuknya dan saya tidak akan berputus asa Saya sanggup merendahkan diri saya kerana cinta Emma saya boleh menanggung semua perasaan itu , selagi Emma memaafkan saya. Sekali lagi, saya ingin memohon maaf kepada Emma, ​​keluarganya dan peminatnya. "

" Saya tahu tindakan saya menyakitinya tetapi saya tidak bermaksud membuang nyawa. Saya akan menunggu Emma selagi saya boleh, "dia menerangkan kepada portal [[Artis] Artis Saya tentang tuduhan bahawa dia benar-benar menyukai wanita itu.

Di samping itu, ramai juga mempersoalkan tindakan Kamal yang tidak pernah berkahwin dengan teman wanitanya selepas melakukan hubungan seks selama empat tahun. Menurut Kamal, dia sudah bersedia dan telah menerima berkat kedua ibu bapa tetapi masih ada beberapa perkara yang perlu dilakukan sebelum membuat keputusan untuk berkahwin. [1945907]

0 comments:

Post a Comment