Nabil hilang kereta Toyota Vellfire

Sunday, October 29, 2017

Nabil hilang kereta Toyota Vellfire

Nabil hilang kereta Toyota Vellfire
Kereta, Nabil Ahmad mendedahkan bahawa dia kehilangan kereta Toyota Vellfire putih pada kira-kira 2:30 petang.

Menurut Nabil yang bertemu di musim keempat program Vaganza Concussion di Majlis Sri Putra, Bukit Jalil, kejadian itu berlaku ketika dia menghadiri konser tadika anaknya, Nayra Mikayla.

"Saya pergi ke tapak konsert di Taman Tun Dr Ismail sekitar jam 1 petang dan sekali saya kembali ke tempat saya meletakkan kereta saya pada jam 14.30, kereta saya telah lenyap [1945994]

" Pada mulanya saya ingat tidak kena, tetapi apabila saya berpuas hati saya mendapati ia hilang. Jadi, saya laporkan kepada balai polis TTDI, "katanya ringkas.

Tiga tahun yang lalu, Nabil diabaikan ketika kereta Mitsubishi Lancer dipecahkan oleh penyamun dan mengalami kerugian.

Googletag.cmd.push (fungsi () {googletag.display (& # 39; SH_D_Hibur_InArticle_OOP-0 & # 39;);});
]
  • ]
  • www.sinarharian.com.my tidak bertanggungjawab terhadap pandangan dan pandangan yang dinyatakan melalui laman sosial ini. Ini adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak mencerminkan pandangan dan kedudukan kami.


    sumber: sinarharian

    0 comments:

    Post a Comment