Tak Serik Kahwin, Rita Teringin Anak Perempuan

Sunday, October 22, 2017

Tak Serik Kahwin, Rita Teringin Anak Perempuan

Tak Serik Kahwin, Rita Teringin Anak Perempuan

Tidak dapat dielakkan bahawa Rita Rudaini telah dua kali gagal dalam perkahwinan tetapi tidak membuat dirinya bodoh untuk berkahwin. Sebenarnya, Rita mengatakan bahawa dia juga mahu rumah baru dan cahaya wanita.

[ReleaseRudainiBerangUnitedTrialsHealthPertama

]
"

" Saya tidak takut, tetapi saya tidak melihat hidup saya kini selesa, tetapi jika Tuhan menghantar saya pasangan, mari kita sepadan dengan yang terbaik untuk kanak-kanak "

wanita hamil, ini adalah menyeronokkan. Ketika saya melihat gadis-gadis, saya juga suka dan juga suka gadis-gadis itu. Tetapi saya memberikan segala-galanya kepada makanan Tuhan. Saya tidak fikir untuk mengambil anak angkat dan mahu dari diri saya, "katanya. ke portal Watch Extra .

Hari ini, dua mata Rita, Airit Rayyan Rizqin dan Airit Qaqa Arjuna selalu mengiringi pelakonnya. Apa-apa sahaja, jika terpulang kepada pasangan itu, tidak akan pergi ke mana-mana sahaja. [1945903]

[194590019]
[1945906]



sumber: rotikaya

0 comments:

Post a Comment