Baru-baru ini industri hiburan dimanjakan untuk sementara ketika ura-ura mengatakan Rozita Che Wan Ramai gembira mendengar berita itu tetapi sebenarnya Che Ta tidak hamil. Jelas sekali badannya tidak banyak mengandung tetapi mungkin disebabkan oleh berat badan.

[1945909]

[1945909] [1945909] [1945909] [1945909]
]

Jika saya mengandung saya tidak akan menyembunyikan perkara yang baik Mungkin kerana badan saya mengandung, ingat saya mengandung saya percaya lebih banyak daripada kuantiti "

"Buat masa ini sudah cukup dengan tiga kanak-kanak yang saya ingin memberikan yang terbaik kepada mereka termasuk pendidikan, jika ada tetapi tidak dapat membuat mereka bahagia, itu juga tidak menyenangkan," katanya kepada DailyMetro mengenai perkara itu.

Bukan sahaja dikatakan mengandung kerana kehamilannya, ia semakin diperkuat ketika salah satu rakan terdekat Che Taeng menikahi pelakon Aaisyah Dhia Rana yang akan membawa kakak baru. Walau bagaimanapun, Che Ta menafikannya dan menganggapnya pelanggaran. [1945907]

Dalam hal ini, Che Ta tahu peminatnya dan suaminya, Zain Saidin juga mimpi anaknya yang kedua tetapi untuk Che Ta, dia masih belum. sedia untuk meningkatkan bilangan anak. Biar semua orang melihat anak kedua Che Ta, mudah-mudahan, kemudian Che Ta terbuka untuk hamil lagi.



sumber: rotikaya