Amylea Azizan terus susun langkah

Tuesday, October 24, 2017

Amylea Azizan terus susun langkah

Amylea Azizan terus susun langkah
WALAUPUN JIKA tidak boleh meletakkan dirinya di kalangan jajaran finalis AF Megastar yang telah menjatuhkan kerudung mereka baru-baru ini tetapi Amylea Azizan tidak tersilap kerana 'berfluktuasi' & # 39 ; dalam industri seni rumah.

Sebaliknya, bintang yang berasal dari Alor Setar, Kedah diakui sebagai seorang budak lelaki, dia mesti kuat dalam semangat, bersikap positif dan terus bergerak demi kesinambungan seni.

Lebih sedekad yang aktif di arena hiburan tempatan, musim ketiga pemenang ketiga Akademi Fantasia ketiga (AF3) pada tahun 2005 tidak mudah bergantung kerana disentuh oleh cinta dan minat dalam muzik.

"Saya akui, ada beberapa peminat yang tidak berjaya disenaraikan sebagai 12 teratas dalam AF Megastar lepas. Ada kata-kata yang saya berpotensi dan sebagainya. Apa pun yang saya percaya dalam rezeki dan walaupun tidak dipilih, keadaan tidak melemahkan

"Selain itu, saya berasa bangga apabila lagu saya sendiri yang bertajuk memburu Forever Idayu mendapat maklum balas positif daripada pencinta muzik. Ini bermakna lebih kepada saya setakat ini. Rasa kuat apabila rakan dekat yang luar biasa dapat menyampaikan lagu dengan baik. Alhamdulillah dan tahniah kepada Idayu untuk kemenangannya malam tadi, "Amylea shared.

Hasil skrip, single baru

Walaupun berharap lagu yang baik, Forever dapat memberi peluang kedua kepada pasangannya di AF3, Amylea Pada masa yang sama mengumpul beberapa projek seni terkini.

"Sejujurnya, saya telah terlibat dalam penulisan lagu selama 10 tahun yang lalu dan setakat ini, saya telah menghasilkan lebih daripada 25 lagu untuk penyanyi lain. Alhamdulillah untuk kepercayaan yang diberikan. Sedangkan untuk perseorangan, saya merancang untuk menyempurnakan lagu tahun depan, "kata Amylea.

Dia berkata bahawa lagu itu adalah lagu duet dan termasuk rancangan, dia akan merakamkan lagunya dengan rakan baik yang merupakan bekas pelajar AF .

Menambah bintang berusia 31 tahun pada 26 November tahun ini, dia sibuk menyiapkan skrip seram drama yang akan menembak di Indonesia

Sebenarnya, peluang yang dia dapat menghasilkan skrip drama seramai adalah peristiwa yang lama ditunggu-tunggu kerana dia adalah peminat genre ini

"Saya terlibat dalam menulis skrip dan filem sejak dua tahun lalu. Pada mulanya saya juga teragak-agak untuk menjana skrip kerana kurang pengalaman. Bagaimanapun, dengan mengorbankan banyak pihak, akhirnya saya berani mempamerkan kerja saya untuk diterjemahkan di skrin televisyen. Selain itu, saya juga menghasilkan skrip cerita cinta untuk filem, "katanya.

Mengagumi semangat Idayu [1945996]

Sementara itu, Amylea, sekali identik dengan lagunya, mengucapkan tahniah kepada Idayu. Sehubungan dengan ini, peluang kedua yang diberikan oleh pencinta muzik Malaysia kepada penyanyi Kelantan adalah peluang yang tidak boleh dibazirkan.

"Saya tidak mengharapkan lagu itu Selamanya untuk menyanyikan lagu Idayu. Sebaliknya, harapan saya untuk melihat kariernya berkembang dengan lebih baik kemudian, "kata Amylea.

]
www.sinarharian.com.my tidak bertanggungjawab terhadap pandangan dan pendapat yang dinyatakan melalui laman sosial ini.Ini adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak mencerminkan pandangan dan kedudukan kami.


sumber: sinarharian

0 comments:

Post a Comment