Adib terlepas aksi pusingan akhir Cub Prix

Tuesday, November 14, 2017

Adib terlepas aksi pusingan akhir Cub Prix

Adib terlepas aksi pusingan akhir Cub Prix
Mohd Adib Rosley untuk memenangi kemenangan pertama untuk Motul Zeneos Yamaha YY Pang dalam perlumbaan CP150 musim pertama yang berakhir selepas terpaksa berundur dari tindakan pada pusingan terakhir Kejohanan Cub Prix Malaysia Petronas 2017 di Penawar Field, Johor, 18 dan 19 November.

Pemain berusia 23 tahun itu berada dalam kedudukan terbaik untuk meraih kemenangan pertamanya ketika dia muncul di kalangan pelumba terpantas dalam pusingan baru-baru ini tetapi terpaksa berehat seketika setelah mengalami jejak retak akibat runtuh semasa pusingan kelayakan di Pulau Pinang . .

Bagaimanapun, pelumba kelahiran Selangor percaya tanggungjawab rakan sepasukannya, Mohd Izzat Zaidi dan Mohamad Azhar Abdul Jalil, berdasarkan prestasi dan persembahan machinistik semasa mereka yang sentiasa meletakkan diri mereka di Superpole.

"Saya sangat kecewa apabila saya terpaksa berundur dari pusingan terakhir ini kerana gagal mencapai pasukan pemenang untuk pasukan. Saya memohon maaf kepada pemilik pasukan, YY Pang kerana ketiga-tiga kami masih tidak dapat memenangi gelaran setakat ini

"Saya yakin Izzat dan Azhar akan menjalankan misi kami pada pusingan terakhir. Walaupun kecederaan, saya akan memberi sokongan kepada mereka dan ahli pasukan lain. Saya berharap Tengku Amirul Haffiruddin, Mohd Fareez Afeez dan Mohd Filri Fadri Mahadi juga boleh memenangi kategori CP115, "kata Adib.

[1945906]
[1945906]
: [1945906]
]
www.sinarharian.com.my tidak bertanggungjawab terhadap pandangan dan pandangan yang dinyatakan melalui laman sosial ini. pemilik akaun peribadi dan tidak mencerminkan pandangan dan kedudukan kami.


sumber: sinarharian

0 comments:

Post a Comment